Voor een distributiebedrijf te Wijnegem zijn we op zoek naar een medewerker op de aankoopdienst.
- Je plaatst promoties en artikelen correct in het systeem
- Je werkt mee aan de folders: gegevens centraliseren, invoeren in het softwaresysteem en de folderopmaak centraliseren
- Je maakt de centrale afrekening op voor leveranciers
- Je zorgt voor rapportering aan de aankoop- en verkoopafdeling
- Je bent verantwoordelijk voor verschillende projecten
We zijn voor deze functie op zoek naar iemand die graag en goed analytisch denkt en cijfermatig is ingesteld
- Je hebt een zeer goede kennis van Excel en eventueel ervaring met een ERP-pakket
- Je communiceert vlot met collega's en andere departementen
- Je bent Nederlandstalig maar kan je ook behelpen in het Frans
Je komt terecht in een bloeiend bedrijf met zekerheden. Er wordt je een vast contract van 39u/week, dus 6 ADV-dagen aangeboden. Voor dit alles krijg je een aantrekkelijk salaris met extra voordelen.
Interesse? Solliciteer via de knop 'Solliciteren'.
Ben jij de "cijfergek" die we zoeken? Contacteer ons snel voor meer informatie en een afspraak.